Va rog sa ma ajutati cu un sfat in urmatoarea situatie: am o masina skoda inca in garantie. Am fost plecat in concediu iar dupa o saptamana de stat masina in parcare, mi-au aparut niste pete de condens pe interiorul sticlei de la turometru si vitezometru. Am fost la dealerul de la care am cumparat masina si, in ciuda faptului ca am incercat sa le explic ca acolo este o garnitura care nu etanseaza cum trebuie, pe motiv ca ei nu raspund de umiditatea din aer, nu il schimba pe garantie.
Ce ma sfatuiti sa fac in aceasta situatie?
Va multumesc anticipat!
Plangere scrisa catre service, cu poza atasata.
Daca nu raspund in 30 zile/ aveti negativ din partea lor, OPC strada Transilvaniei nr 2, mergeti persoanl sau faceti petitie online.
Daca mergeti acolo, nu exista xerox, deci mergeti cu ele deja mutiplicate:
BULETIN
COPIE MEMORIU ADRESAT LOR CARE A RAMAS FARA RASPUNS SAU SOLUTINAT NEFAVORABIL.
POZA CU BUNUL AFECTAT
Începeți cu o somație prin avocat, solicitând remedierea în temeiul garanției!
Dacă nu produce efecte, acțiune în instanță fondată pe obligația de garanție sau pe viciile ascunse ale lucrului, eventual și sesizare la OPC!
Defectiune frane!
corinteanu
buna ziua!
am cumparat o masina direct de la dealer in decembrie 2009 iar in martie 2010 s-a produs o defectiune la sistemul de franare, iar la service i-au ... (vezi toată discuția)