Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am cumparat un uscator - ondulator de par care nu este defect (am facut proba la magazin) insa nici nu isi face treaba asa cum scrie pe cutie (ceea ce n-am observat decat acasa). As vrea sa stiu daca exista o baza legala pentru a-l returna. Nu l-am comandat de pe internet ci l-am luat direct din magazin. Am pastrat cutia si toate accesoriile si hartiile.
Ar trebui sa aveti un certificat de conformitate si garantie, de acolo puteti afla termenul de garantie si adresa firmei care asigura reparatia aparatelor.In cazul in care este vorba de un defect de fabricatie incercati prima data sa schimbati aparatul in magazinul de unde ati cumparat. Sper sa aveti bonul de casa.