avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 803 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Returnare produs nesatisfacator
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Returnare produs nesatisfacator

Am cumparat un uscator - ondulator de par care nu este defect (am facut proba la magazin) insa nici nu isi face treaba asa cum scrie pe cutie (ceea ce n-am observat decat acasa). As vrea sa stiu daca exista o baza legala pentru a-l returna. Nu l-am comandat de pe internet ci l-am luat direct din magazin. Am pastrat cutia si toate accesoriile si hartiile.

Va multumesc anticipat!
Ultima modificare: Luni, 30 Noiembrie 2009
Immalee, utilizator
Cel mai recent răspuns: Diegutza , utilizator 23:26, 30 Noiembrie 2009
Ar trebui sa aveti un certificat de conformitate si garantie, de acolo puteti afla termenul de garantie si adresa firmei care asigura reparatia aparatelor.In cazul in care este vorba de un defect de fabricatie incercati prima data sa schimbati aparatul in magazinul de unde ati cumparat. Sper sa aveti bonul de casa.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnarea medicamentelor. Adela_Vrd Adela_Vrd Buna ziua! Am si eu niste nelamuriri in ceea ce priveste returnarea medicamentelor. Mama mea a cumparat niste medicamente prescrise de medicul de familie, a ... (vezi toată discuția)
Returnare produs in magazin Sophia1975 Sophia1975 Am cumparat ieri o casca bluetooth care nu e defecta dar nu are calitatea necesara a sunetului. Am cutia de hartie un pic deteriorata, restul e impecabil, ... (vezi toată discuția)
Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)