La parterul blocului in care locuiesc sunt spatii comerciale . Firma care le detine ne solicita sa fim de acord cu urmatorele lucruri pentru a le inchiria ei mai departe :
1-Lucrarile de amenajare a spatiului respectiv ,amplasarea reclamelor luminoase,afiselor publicitare/promotionale,a siglei(logo+banner)pe fatada imobilului si a copertinelor atat in zona accesului pentru clienti cat si in zona de receptie marfa pe suprafata intregului spatiu inchiriat.
2-Repararea sau inlocuirea traseelor comune ale instalatiilor ce trec prin spatiu
3-Executarea lucrarilor de suplimentare a puterii electrice pt magazinul amenajat la parterul blocului.
4-Alimentarea cu apa rece de la reteaua imobilului si inregistrarea separata a consumului prin montarea unui contor pasant.
5-Evacuarea apelor menajere uzate rezultate din activitatea comerciala in canalizarea comuna a imobilului.
6-Accesul personalului specializat in subsolul imobilului atat pe perioada lucrarilor de amenajare cat si in caz de interventie in prezenta unui reprezentant al Asociatiei de Propietari.
7-Realizarea de rampe /trepte in zona de acces marfa prin montarea de echipamente exterioare (masa ridicatoare) ce vor servi fluxului de livrare a marfurilor in zona de receptie .8-Realizarea de rampe /trepte in zona de acces clienti
9-Functionarea magzinului ,avand ca obiect de activitate comertul cu amanuntul in magazine nespecializate cu un program intre orele.....
10-Amplasarea echipamentelor exterioare ce vor deservi spatiul inchiriat pe fatada imobilului ,dar fara a se limita la unitatile externe ale instalatiei frigorifice,unitati externe de aer conditionat ,etc
S-a schimbat ceva in legea 196 ,asa arata noul acord ?...sau ..
Multumes frumos!
Adam Grecu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Pai ce putem spune?
Daca spatiul despre care vorbiti a fost proiectat pentru activitate comerciala, asta este, insa si dvs. trebuie sa fiti de acord cu propunerile patronului, dar in avantajul asociatiei, astfel:
1,. Le dati acordul cu privire la amplasarea de reclame prin inchirierea spatiului comun al fatadei; sumele obtinute intra in fondul de reparatii al as. prop.
2-4. Nu aveti treba cu aceste cereri;
5- 6. Le dati acordul, eventual cu montarea unor conducte de evacuare separate;
7.-10. Discutati, poate in AG sau com. ex. cererea acestora si daca nu va incurca pe dvs. proprietarii, le dati acordul- dar in conditiile in care amplaseaza ceva pe spatiile comune, ii puneti la plata prin inchirierea suprafetelor inchiriate; negociati cu dumnealor, intocmiti documente ferme pe perioada determinata; sigur, perioada inchirierii poate fi prelungita daca lucrurile merg bine...