avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 484 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... De câte ori ai dreptul să te informezi la Primarie ...
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

De câte ori ai dreptul să te informezi la Primarie despre o situație anume?

De câte ori ai dreptul să te informezi la Primarie dacă ceva nu ai ințeles sau nu ț-ia fost explicat suficient de bine? După ce am depus o petitie am avut neplacerea să mi se inchida telefonul in nas, să nu raspunda la intrebari, sa nu se prezinte cu cine sateam de vorba, in timpul programului sa refuze sa coboare pentru ami raspunde la o alta intrebare mai ales ca ei au gresit, iar eu pentru a recupera, indrepta lucrurile eu consider că am dreptul de a mă informa despre toot ce este necesar... Nu?

Iata cu ce le-am deranjat pe angajatele de la Primaria Sect. 1


”Azi 01. August 2019 este ora 6 și 53 de minute dimineața când m-am pus să vă scriu aceste rânduri deși ieri am avut parte de o criza de epilepsie, în ultima perioadă nu mai am stare, liniște și dorm cu gândul ”de ce eu?„ Oare care este vina mea, că angajații dvs nu-și fac datoria, și le rad în nas persoanelor ca mine aflate în dificultate?.. ... Domnule Primar, ajutați-mă vă rog să înțeleg ceea ce s-a întâmplat și cum voi apărea eu în registrele dvs., sau ce voi scrie în memoriul explicativ pentru dosarul pentru o locuință socială cel voi depune la Primăria Generală pentru că, practic la Dvs. la Sectorul 1 sunt înregistrat cu două dosare, cum sa ajuns la asta am să va explic foarte serios mai jos.


Vă anunț că anul acesta în mod sigur voi face o plângere penală împotriva Primăriei Sectorului 1, deoarece consider că am fost total neîndreptățit și privat în mod voit... de un drept (dreptul la o locuință socială, cerut cu 10 ani în urmă, drept ce a fost „amputat” anul acesta 2019 prin reducerea punctajului în urma unei erori de calcul făcut de angajații dvs. .. anul trecut pe 27.09.2018 în loc să-mi reactualizeze dosarul vechi 5403 din 18.02.2009, mi-au făcut un dosar nou cu nr 40335 pe anul 2018 , astfel am pierdut vechimea, și alte caracteristici ce îmi favorizau un punctaj mai mare pentru a obține ceea ce am cerut de atâția ani. Consider că acest lucru s-a făcut fie din rea voință, fie din cauza uni volum prea mare de muncă la care angajații dvs. nu mai fac față și pentru care devin dezinteresați de a face o muncă de calitate .


De asemenea țin să vă anunț că m-am simțit mințit pe față direct în sediul Primăriei Sectorului 1 de către angajata dvs. doamna B, și am să vă explic de ce spun acest lucru. În primul rând pentru că, am aflat de dosarul meu nou ce avea nr 40335 foarte târziu, chiar de la acestă doamnă ce mi-a explicat asa: „dosarul cu nr 5403 din 18.02.2009 a fost arhivat potrivit legii arhivelor nr 16 din 1996”, (lege care specifică clar că un dosar neactualizat după 5 ani de zile se poate arhivează, în cazul meu trecuseră doar 4 ani, deoarece am fost pe lista de priorități în 2014), în urma discuțiilor avute la început cu acestă doamnă, care „cauta” să demonstreze că eu aș fi vinovat pentru situația neplăcută care s-a creat cu nou dosarul și pierderea punctelor de pe dosarul vechi despre care vorbeam, căutând tot felul de motive banale, jignindu-mi inteligenta, acesta zicând „-ați depus documentele în octombrie 2018”,ceea ce era fals, apoi „trebuia să vă uitați pe răspunsul trimis de noi și să faceți contestație”..etc. dacă știam de acea modificare făceam contestație, dar a-m aflat acest lucru în data de 26 iunie 2019 când am trecut pe la Primărie pentru a căuta și viziona lista de priorității care nu apăruseră. O altă coincidență neplăcută este că, dansa ne-a eliberat câte o adeverință la fiecare precum că figurăm în evidentele Primăriei Sectorului 1 cu dosare pe lista de priorității însă a pus anul 20138, greșeala este pusă atât pe adeverința mea Nr D/25115/26.06.2019 cât și pe cea a fratelui meu Nr D/25114/26.06.2019.


Consider că era timp suficient ca, lucrurile să se rezolve încă din luna iunie dacă acestă doamnă dacă îmi recomanda să fac o contestație, însă...... am înțeles totul abia Joia trecută pe data de 26. 09.2019 (când doamna despre care vă tot vorbesc a exclamat „Mă sinucid că .. mați zăpăcit”.... că aceste așa zise erori .. probabil se fac intenționat pentru ca, Primăria Sectorului 1 pe care o conduceți dorește să rezolve prin eliminare cazurile sociale care nu se mai termină și pentru care în realitate nu se găsesc nici o rezolvare, așa o fi?.

Prin urmare Domnule Primar, angajat al Sectorului 1... am rugămintea către Dvs. să mă înțelegeți deoarece Dvs. când ați fost ales ca, și Primar sau în funcția pe care o dețineți, n-a făcut nimeni greșeala să vă pună într-un alt post nemeritat. Pentru acesta cu respect:

-*Solicit să-mi fie recalculat punctajul potrivit vechimii pe care îl am din anul 2009 Nr. Dosar/5403, să fiu pus pe poziția pe care o merit din punct de vedere legal pe lista de prioritate din 2019, să mi se dea posibilitatea să am acces să verific calcularea punctajelor dacă a fost făcută corect după un document oficial, deoarece doresc să figurez pe acestă listă cu punctajul meu maxim nu doar cu cele 40 de puncte din cauza erorilor făcute de angajații primăriei,

-*În cazul în care anul acesta se va oferi case pentru solicitanții aș dori să fiu informat.

Solicit o adresă de la Primăria al Sectorului 1 pentru Primăria Generală prin care persoanele care a greșit să dea explicație detaliată, astfel încât eu să nu mă mai complic cu alte cereri, pentru că mă obosesc prea mult.

-*În caz contrar îmi asum dreptul de a mă adresa justiției cu cererea de față și cu acordul Dvs, cheltuielile fiind suportate de către Primăria Sectorului 1, ... dar pentru a nu se face o risipă de bani, nervi, stres și sau alte neplăceri vă rog să soluționați într-un fel cererea mea.

Doamnă Viceprimar D., Director Executiv L, Consilier superior B. – personal pe dvs. vă consider vinovate pentru eroarea comisă, pentru documentele pe cale le-ați emis și în final pentru starea de stres și neliniște prin care trec. Pentru că, pană în momentul de fată nimeni nu și-a cerut scuze pentru amputarea acestui drept, pentru situația creată, și cum nimănui nu-i pasă, eu de ce sa accept o astfel de nedreptate. Solicit să se taie salariile la jumătate a celor vinovați (sa le rămână jumate de șanse așa cum am pățit eu) pentru un an întreg să vedem cui ii convine? Mulțumesc lui Dumnezeu că pot vorbi, scrie, exprima că am puterea și dorința să lupt cu toții cei care mă înfruntă, care încercă să mă umilească...

În 10 ani de zile nimeni nu a făcut o anchetă socială, consider ca toții cei puși pe lista de priorității au dreptul la o anchetă socială, anchetă ce poate balansa în favoarea celui necăjit nu doar a celor ce au acte „valabile” precum facultățile plătite si alte … viața şi sănătatea mea nu miau oferit posibilitatea să fac o facultate . Ce aduce în plus o diplomă când este vorba de un caz social?”
Astept pareri, sfaturi, sprijin pentru că doresc săi dau in judecată, miau dat raspunsuri dar ocolesc problema, eroarea, desi recunosc eroarea, nu au si-au cerut scuze nici verbal nici in scris.


Ultima modificare: Marți, 5 Noiembrie 2019
Cretu Jan Marian, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cretu Jan Marian , utilizator 15:21, 5 Noiembrie 2019
L-ati depus in scris acest memoriu ?
Da l-am depus (ceea ce este scris între ghilimele, am trimis pe 01.10.2019, același email l-am trimis la 7 instituțiil printre care Președenție, Primăria Generală și avocatul Poporului), și am primit răspuns neconform cu ceea ce am cerut. Mai mult le-am cerut rapunsul pe email și nu doresc să-l trimită, m-au pus să fac o altá cerere in acest sens. Răspunsul de pe email îmi era necesar pentru a dovedi cat de târziu am primit răspuns și să se vadă diferența dintre ce el cerut și ce mi-au spus, acest răspuns pe email dormeam să-l trimit la acele trei instituții de mai sus, și să menționez faptul că se vede că răspunsul este neconform, nu mi-au rezolvat problema, doar că de la anul voi fi pus pe lista de priorități cu dosarul vechi prin documentele depuse în septembrie pentru reactualizarea dosarului pentru locuință socială ce deja le-am depus în luna septembrie (perioadă când se depun actele pentru anul viitor..
Însă dreptul meu pentru 2019 a fost tăiat și așa a rămas, indiferent câte sesizări am făcut în acest sens, ocolesc eroarea făcută de ei, și îmi "garantează" situația că va fi ok pentru anul viitor. Eu nu vreau să las lucrurile așa este inacceptabil.
Cornel Vasile a scris:

L-ati depus in scris acest memoriu ?

Ultima modificare: Marți, 5 Noiembrie 2019
Cretu Jan Marian, utilizator
Mai mult azi am suferit o criza de epilepsie, din cauză că m-am pus în fața calculatorului cu intenția să fac o cerere in audiență la Primar, astfel am ascultat si videoclipurile făcute ieri când doamnele de la acest departament (Fond Imobiliar), au făcut un abuz în serviciu, refuzând să coboare la biroul relații publice, am fost pe bună dreptate discriminat si batjocorit, la un moment dat, am sunat la Nr 239, de la ei (Nr special pentru acest departament) a răspuns o doamnă ce m-a lăsat practic să vorbesc singur, pentru că a dorit să-mi închidă în nas pentru a doua oară, dar a pus telefonul greșit în furcă și a început să comenteze cu colegele dumneaei despre mine și problemă, in discuția cu colegele a menționat ca sunt nebun, că ar trebui să mă duc la spitalul Bălăceanca etc, că tot ce fac este o făctură, probabil crezând ce este ceva politic. Menționeaz că doamna B. care a făcut eroarea și a greșit actele mele (la care am un răspuns precum că într-adevăr s-a facut o eroare de calcul ... insa nimeni nu și-a cerut scuze si nici nu m-au îndrumat in acel moment să fac o contestatie astfel timpul a trecut iar contestația am făcut-o abia vineri 31..10.2019 fiind îndemnat s-o fac de către colegele acestei doamne B). Adică eu am vorbit cu aceasta doamna B. ce este Consilier Superior pe data de 12.06.2019 când lista de priorități nu era afișată, acesta căutând să de-a vina pe mine, apoi mi-a pus în fața alte tipuri de ajutoare .. etc. deviind de la subiect, mai mult mi-a spus că anul viitor voi primi o casa, lucru ce mă făcut să tac, dar mai târziu în două zilele pe 14.06.2019. am început să-i atac cu sesizari, pentru că am simțit că mă păcălea pentru că să nu se afle nimeni de eroare făcută se ea. Nu știu dacă acesta eroare a fost făcută cu intenție, sau nu. Dacă acesta este o práctica acolo în primărie. Dețin probe la tot ceea ce am spus mai sus. Am nevoie de un avocat pentru ai trimite probele, să discutăm. Nu doresc să-i iert, sunt niste falși ce mi-au făcut mult rău, iar eu nu sunt i persoană care să nu înțeleg natura umană, toți greșim dar să se rezolve situația nu să mă ducă de nas ... Să nu pot să mai fac nimic. Vă voi trimite situația pas cu pas detaliată, încă scriu, deși mă simt obosit,
.

Cornel Vasile a scris:

L-ati depus in scris acest memoriu ?

Un
Ultima modificare: Marți, 5 Noiembrie 2019
Cretu Jan Marian, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vechime dosar anl kamelush kamelush Buna ziua, Am nevoie de o lamurire in ceea ce priveste urmatoarea situatie. Am depus in august 2006 un dosar la primaria sectorului 6 pt atribuirea unei ... (vezi toată discuția)
Locuinta anl - pentru aprobarea dosarului sotii trebuie sa aiba aceeasi adresa de domiciliu? ayleena ayleena Buna seara, As dori sa depun dosar pentru locuinta ANL. Imi spuneti, va rog, daca eu si sotul trebuie sa avem aceeasi adresa in cartea de identitate. ... (vezi toată discuția)
Salut, cum se face o plângere în instanță, de ce este nevoie?, Cretu Jan Marian Cretu Jan Marian Am fost neîndreptățit, batjocorit, discriminat, și înșelat de către angajatele departamentului Fond Locativ din Primăria Sectorului 1, deoarece ... (vezi toată discuția)