Decizia de incetare a contractului de munca cu art. 55 lit b sau art 81 este obligatoriu de a fi adusa la cunostinta salariatului ?
Daca este obligatoriu exista un termen anume ?
Numai in anumite situatii exista prevederi legate de comunicarea deciziei de incetare a c.i.m.
Insa, potrivit art.7 alin.3 din HG 905/2017, la solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat, angajatorii sunt obligati sa ii elibereze acestuia copii ale documentelor existente in dosarul personal, in termen de 15 zile lucratoare de la data solicitarii.
Decizia de incetare a c.i.m. este un document existent in dosarul dvs de personal.
In regula, deci daca ei nu ne solicita acest lucru , noi ca si angajator nu suntem obligati sa o comunicam .
Mai am o nelamurire : Adeverinta de vechime este obligatoriu de a fi eliberata insa daca angajatul nu vine la sediu sa o ridice noi ca si angajator suntem obligati sa o transmitem la domiciliu?
V-am explicat mai sus , Codul Muncii prevede numai in anumite situatii comunicarea deciziei.
Angajatorul nu este obligat sa transmita la domiciliu fostului salariat adeverinta de vechime.
In reg.intern, ar fi bine sa exista o astfel de prevedere referitoare la comunicarea actelor.
Demisie
ioanadenisa
Ce acte ar trebui să îmi elibereze angajatorul (la cererea mea) în cazul în care îmi dau demisia cnf. Art. 55,lit.b (acordul părților) - în cât timp ... (vezi toată discuția)