Autovehiculele care au avarii în urma accidentelor la sistemul de siguranta, directie, frânare, suspensie, sau orice avarie care poate pune în pericol siguranța pe drumurile publice la repunerea în circulație a autovehiculului avariat nu credeti ca ar fi necesară dovadă reparație într-un service autorizat RAR? După reparație sa se elibereze un document care să dovedească testarea si autovehiculului reparat. Nu considerati ca pot fi masini reparată și dovadă reparație se va face cu o factura de la o firma cu obiect de activitate COFETARIE
Este o idee bună. Părerea mea este ca oricărui autovehicul care în urma accidentului prezintă avarii la sistemele care concură la siguranța circulației și la poluarea mediului să i se retragă valabilitatea ITP-ului, iar după efectuarea reparației compartimentul de la RAR care se ocupă de omologarea individuală a vehiculelor(sau ceva similar- nu mai cunosc organizarea RAR-ului) să efectueze o verificare amănunțită a sistemelor autovehiculului și, în caz că autovehiculul reparat nu prezintă pericol pentru circulația rutieră să i se acorde drept de circulație.
Desigur această problemă este complexă, iar elaborarea metodologiei de lucru trebuie elaborată de o comisie multidisciplinară
ing. Ioan Ciobanu
Firmele de asigurari lucreaza numai cu service-uri autorizate care efectueaza verificarile necesare, emit factura, cu deviz de lucrari si dau garantii. Decontarea lucrarilor la service se face numai dupa verificarea devizului, altfel nu se continua asigurarea RCA/ CASCO.
In conditiile in care conducatorii auto efectueaza reparatii la atelierul din coltul strazii, neautorizat, responsabilitatea le revine in totalitate.
Permis auto
buzdu
Saptamana trecuta am stat de vorba cu un domn ( organ de polizie) care imi spunea ca, chiar si in cauzul unui accicent din care rezulta moartea unei persoane, ... (vezi toată discuția)