Pe data de 09.12.2019, am comdandat pe un site strain un produs, l-am platit cu cardul, totul a mers ok, fara nicio suspiciune.
Am primit mesaj de confirmare a comenzii, totul parea ok.
La cateva zile, neprimind niciun mail despre statusul comenzii, le-am trimis eu un mail in care ceream detalii.
Au urmat si alte cateva mailuri si niciun raspuns...
Am intrat la unele banuieli si am inceput sa rasfoiesc internetul...site-ul fiind relativ nou ( 2 luni de la activare) nu aparea in bazele de date ca "scam", dar am mai gasit cativa clienti cu aceeasi poveste ca a mea...
Dupa toate astea, sunt aproape sigur ca e scam si nu voi vedea produsul niciodata...
Ce ar trebui sa fac pentru a incerca sa-mi recuperez banii si sa-mi protejez conturile?
daca e vorba de un produs si o plata unica, n-ar trebui sa aveti probleme cu securitatea conturilor. cat despre recuperarea banilor, ar trebui sa deschideti o actiune in tara furnizorului (nu a site-ului)