Bună ziua. Pe data de 01.12.2019 mi-a fost lovită masina in parcare. Am făcut intelegere amiabilă. In data de 3 am dus masina la un service agreat de societatea de asigurări, iar pe 4 in urma reconstatarii au mai gasit o piesă defectă. Pe 5 mergând la service imi spun ca asteapta acceptul de plata lucru infirmat de către firma de asigurări care spune într-un email ca pe data de 12 banii au fost virati ca urmare a reconstatarii făcute în data de 11. Pe data de 06.01. 2020 imi spun telefonic cei de la service ca piesele(cap de planetară și janta) vor ajunge după data de 15. Ieri mergând soția sa întrebe ii spun ca au primit un email ca planetară a intrat în țară dar despre janta nu pot spune nimic. Binevoitori mi-au recomandat să-mi cumpăr eu o planetară ca sa om masina mai repede și când o veni cea nouă sa merg sa o iau. Ce ma sfătuiți să fac?
Multumesc pentru raspuns. Eu am ales acel service acreditat de asigurator sperând că lucrurile se vor misca mai rapid.. Dacă nu există acel termen ce ma sfătuiți?
~ final discuție ~