Buna ziua!O ruda de-a mea are urmatoarea problema cu aceasta banca si nu stiu ce se intampla,unde-i adevarul?
In aceasta vara i s-a virat gresit de catre un functionar bancar din alta localitate decat cea de domiciliu a rudei mele o suma considerabila as zice-5000 lei.Data virarii a coincis cu data salarizarii.In momentul in care s-a dus sa-si scoata sal.a vazut ca are mai multi bani si i-a scos pe toti.Dupa vreo sapt,doua a primit somatie de la Capitala ca sa se duca sa depuna banii inapoi si ca plateste nu stiu ce dobanda,oricum fff mare conform contractului de credit avut.Insa el nu are nici un contract de credit,nici macar sa poata face descoperiri de credit de pe card.Este un card de salarii si atat.In urmatoarele luni a primit o prema plus salriul si banii pe conced si banca i-a luat in fiecare luna absolut toti banii,l-a lasat fara nici un ban 2 luni la rand,el practic nu a avut din ce sa mai traiasca,plus dobanda.
A facut reclamatie la Protectia consumatorului,la care a primit de la ei o hartie acasa din care reiese ca banca a fost amendata,ca reclamatia a fost intemeiata si ca urmeaza sa se duca sa-si primeasca dobanda.S-a prezentat la banca si i s-a zis ca nu-i poate restitui dobanda deoarece ""suntem in litigiu"".Respectiva ruda a mea a sunat din nou la protectia consum sa vada ce se intampla,la care i s-a zis ca Banca a facut contestatie la amenda dar.............. a platiti amenda (suma care o platesti in 48 de ore)Ce sa inteleg?Ca sa nu restuie banii inapoi omului,adica doar dobanda,au inaintat proces ca sa lungeasca boala,dar in acelasi timp au platit jumat.ca le este frica ca vor pierde procesul.Acum eu ma gandesc ca,..faptul ca a platit amenda este un act de recunoastere dupa mine,insa cum se poate folosi de acest lucru.Cum poate dovedi acest lucru si daca se poate folosi.In afara de adresa prin care se comunica rezultatul anchetei,ce alte obligatii mai are Protectia Consumatorului?
Din punctul meu de vedere, trebuie sa faceti actiune in instanta, intrucat cred ca aveti sanse de castig, daca speta prezzentata este intocmai cu realitatea.
Sfatul meu este insa sa se apeleze la un avocat pentru a avea asistenta unui specialist in aceasta materie.
sa stiti ca m-am gandit cand am vazut documentul ca e prea simplu,s-a amendat banca si atat,insa nu am gasit inca, ce atributii are protectia consumatorului in momentul in care apare o contestatie(de la A-Z).Persoana in cauza s-a gandit sa actioneze in instanta ,insa ii este teama de onorarii si pana urma ce final va avea,nu se stie.Un proces dureaza poate si un an cu tot felul de amanari si tertipuri.Dar eu m-am gandit ca as putea sa-l ajut cumva sfatuindu-ma careva de pe site in legatura cu amenda platita.Odata platita e ca si cum ai acceptat sanctiunea.Pe de alta parte cum as putea sa obtin dovada ca a platit_o in 48 de ore pt ca am deocamdata cuvantul celei de la Protectia consum.
Comision bancar
bugariu
am un credit din 2008cu o dobanda de 9.5 la sutasi un comision lunar de administrare cont de 0.41 la sold care am platit in primele 3 luni.dupa care sa marit ... (vezi toată discuția)