Vă mulțumesc pentru răspuns.
Am înțeles că pot face o cerere către firma în care sa cer actele adica încheierea de contract și adeverință de vechim și pot specifica și sa îmi dea restul de bani .
Și le pot cere sa o înregistreze iar dacă refuza pot merge la ITM.
Dar nu mă pricep la cereri .
Puțin ajutor va rog.
Ceva un exemplar. .
Va mulțumesc
Subsemnatul ……….. identificat cu CI seria ….. nr. …….. angajat al S.C. xxxxxx S.R.L., in functia de ............................ departamentul ...................,
Avand in vedere dispozitiile art. 34 alin. (5) din Legea 53/2003 – Codul muncii , republicata, modificata si completata, ale art.7 alin.3 si alin. 6 din HG 905/2017
Solicit, eliberarea urmatoarelor documnete :
- adeverinta care sa ateste activitatea desfasurata de subsemnatul, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate.
- decizia de incetare a c.i.m.