Buna ziua,
Este, daca factura a emis-o pe firma si firma chiar mai exista...
Data viitoare nu ar strica sa faceti un contract din care sa rezulte obligatiile fiecarei parti, forma mobilei, tipul de material folosit, culoare, accesoriile...Puteti atasa si poze...
Si incercati sa lucrati cu cineva recomandat, chiar daca, poate, este putin mai scump
Bună ziua.
Mă confrunt cu o situație pe care nu mai știu cum să o gestionez și am nevoie de îndrumarea dumneavoastră.
Pe 14 noiembrie am achiziționat mobilă pe comandă de la individul X, care deține firma Y. Termenul de livrare era 15-20 decembrie. Menționez că nu am contract, ci factură pe întreaga sumă a comenzii. Factura a fost emisă pe loc și am facut în acel moment transfer bancar în contul de pe factură, cu mențiunea "Avans conform factura Y" (50% - 4600lei). În jurul datei de 20 decembrie am reușit să comunic cu el, scuzandu-se că va întârzia comanda din motive diverse. Data comunicată ulterior nu a fost respectată, și a urmat o perioadă de aproximativ 2 săptămâni în care nu mi-a raspuns la telefon. Pe 6 ianuarie a răspuns și a promis livrarea comenzii pe 11 ianuarie. Atunci a avut loc ultima conversație cu el, cand a spus că nu e gata comanda, și că speră sa o livreze pe 12. De atunci, nici urmă de acest individ. Nu are un punct de lucru, iar din surse am aflat că firma pe care o deține nu are niciun angajat înregistrat, în afară de el. L-am sunat de nenumarate ori, trimis mesaje, iar de 2 ori am solicitat înapoierea avansului din cauza depășirii termenului stabilit (Menționez că termenul inițial de livrare este specificat pe factură).
Către ce instituție mă pot îndrepta spre recuperarea avansului? Este ANPC-ul în măsura să rezolve acest incident?
Vă mulțumesc anticipat!
~ final discuție ~