Sunt (încă) funcționar public. Am făcut cerere pentru încetarea relațiilor de serviciu prin acordul părților, iar rezoluția șefului a fost că nu e de acord. Am întocmit și înregistrat demisie. Am câteva întrebări:
- in ce termen șeful trebuie sa emită actul administrativ de încetare a raporturilor de serviciu? Trebuie sa mi să aducă la cunoștința?
- termenul de predare a lucrărilor poate depăși cele 30 zile de la înregistrarea demisiei?
- predarea lucrărilor trebuie sa se facă "la zi"? Daca sunt lucrări neterminate la sfârșitul celor 30 zile predau starea de fapt sau sunt obligat să mai vin să termin lucrările?
- cum pot dovedi că îmi doresc predarea funcției și a lucrărilor în situația în care în ziua 30 nu am actul administrativ de încetare a raporturilor de serviciu iar șeful amână lucrurile sub motivul că nu sunt "la zi cu lucrările"?
- agenția unde lucrez are lucrări la "foc continuu". In aceasta perioada sunt încă pe funcție și trebuie să răspund publicului și altor instituții și să întocmesc proiectele în lucru. In ritmul asta nu voi fi "la zi" niciodată. Care este semnificația producerii efectelor juridice la 30 de zile a demisiei?
Mulțumesc.
Vă mulțumesc pentru promptitudine.
.... 5 zile de la emitere....
poate fi 5 zile peste.... încă 2 luni?
Ce fac în ziua 31 de la înregistrarea demisiei daca nu termin lucrările și proiectele în curs?
Mulțumesc.
La încetarea raportului de serviciu funcționarul public are îndatorirea să predea lucrările și bunurile care i-au fost încredințate în vederea exercitării atribuțiilor de serviciu, cu respectarea termenelor și procedurilor stabilite în acest sens la nivelul instituției sau autorității publice.