Buna ziua! In cursul lunii decembrie,mi precis pe 16 decembrie fiul meu a comandat online un aspirator la firma Melarox din Bistrita ,firma ce avea contract cu emag. de distributie a produselor,doar ca pe site-ul acestora era epuizat ,asa ca s-a adresat direct celor de la Bistrita,Acesta aspirator era un cadou pentru mine de Craciun,doar ca a ajuns pe 28 decembrie.In momentul sosiri coletului, era acasa o alta persoana care a primit coletul .Ideea este ca a venit intr-un ambalaj nu deteriorat ,ci uitat undeva demult sau mai bine zis luat de la groapa de gunoi.Am inlemint cand am vazut cutia,ceea ce m-a determinat sa filmez inainte de a deschide avand presimtiri sumbre si nu m-am inselat.Aspiratorul era deja cu apa in el si urme vizibile ca fusese folosit, periile aveau par de animal in ele .Am facut filmari,poze.I-am contactat,mi-au spus sa trimit un e-mail cu tot ce am de spus (nu era suficient telefonic) inclusiv filmarile, pozele.Am facut acest lucru si am transmis dorinta de a-mi trimite unul nou in momentul in care vin sa-l ridice pe cel folosit.Primesc e-mail ca nu se poate face schimbul si daca vreau sa il pregatesc pentru retur si in 14 zile lucratoare imi primesc banii.Am facut acest lucru a venit firma care l-a si adus in decembrie ,l-au receptionat,am si primit e-mail de confirmare ca totul a fost ok ca l-au primit integral si urmeaza sa imi primesc banii integral cu taxele de transport, ceea ce cerusem in e-mail .Am vazut ca a trecut termenul am revenit cu e-mail cerand sa imi fie trimisi banii in cont (am trimis datele bancare) si pentru fiecare zi de intarziere solicit penalizari .Astazi vineri 31 ianuarie vi se trimit banii in cont .Am verificat contul,nimic...sun la ei si imi spune ca au vb la dep financiar si sa astept .Intre timp intru pe forumuri si constat ca sunt niste mari tepari,trimit obiecte folosite ,deteriorate,fara facturi,fara garantii si descrieri ale obiectelor cumparate ,fara traduceri.Ce am de facut in aceasta situatie pe langa ANPC.Cum imi pot recupera banii si daca pot solicita despagubiri in aceasta situatie
Da, adresați-vă celor de la OPC cu o plângere. Solicitați prețul plătit pentru produs, taxele achitate și despăgubiri, acestea însă nu se poate spune cert dacă vi le pot cei de la OPC obține sau doar printr-un proces civil ar fi posibil.