Suntem o firmă care va prelua activitatea altei societăți dintr-un punct de lucru. Tot ce ține de acel punct de lucru va fi transferat societății noastre.
Ce pași trebuie urmați pentru a îndeplini toate cerințele legale?
Cum intrăm în posesia autorizațiilor pe firma noastră?
Cum ar trebui procedat cel mai corect?
Menționez că vom prelua și unicul angajat din acel punct de lucru, cum procedăm?
Din cele expuse de Dvs. exista posibilitate de vanzare a unei parti din fondul de comert ori de divizare partiala a societatii, insa trebuie analizata in amanunt situatia Dvs., precum si actele societatilor, pentru a va putea expune un punct de vedere clar.
De mentionat faptul ca nu toate autorizatiile pot fi transmisibile.
Atat vanzarea unui fond de comert, cat si divizarea partiala sunt supuse inregistrarii la Oficiul Registrului Comertului si implica hotarari AGA din partea ambelor societati, acte constitutive actualizate, proiect de divizare (dupa caz), inclusiv obligativitatea formei autentice daca intra in discutie vanzarea unui bun imobil etc. Ulterior va trebui sa efectuati chiar si modificari in Cartea funciara prin care sa se opereze datele noului proprietar, daca vorbim de un eventual transfer al unui bun imobil. Este o speta mult prea complexa pentru a putea fi prezentata in amanunt, in scris, pas cu pas.
Aveti posibilitatea de a contacta un avocat pentru o consultanta juridica si/sau pentru a va ajuta in pregatirea documentelor necesare.