Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am rugamintea sa-mi comunicati ce declaratii sunt obligate asociatiile de proprietari sa depuna la ANAF. Mentionez ca presedintele si cenzorul beneficiaza de indemnizatie in baza contractului de mandat, ingrijitorul are contract de munca, iar pentru administrator este incheiat contract de prestari servicii.Pana in prezent s-a depus D112
Nu este cazul de profit.Ma gandesc ca acesta apare in anumite situatii, ori in asociatia noastra nu sunt spatii inchiriate, obtinandu-se numai sumele ce reprezinta cval intretinerii. In concluzie, mai precis, orice asociatie trebuie sa completeze D101 sau numai cele care obtin anumite profituri?
Daca raspunsul este afirmativ, in sensul ca toate asociatiile trebuie sa completeze D101,, in baza acesteia se mai achita ceva catre stat sau este valabil doar ce se achita in baza D112?
Multumesc!
Rezumat
lorelena1306
Incepand cu data de 01.01.2018 s-au adus unele modifcari in legislatie. Am rugamintea sa facem un rezumat ca sa le putem implementa cu succes in cadrul ... (vezi toată discuția)