Bună ziua. Astăzi am avut RAR pentru a - mi înmatricula masina. După inspecție am primit certificatul, iar în curtea RAR, am constatat că mașina mea nu mai funcționează corect. Am contactat un mecanic la fața locului care a constatat că motorul mașinii mele este spart. Am chemat șeful RAR, care a studiat problema și mi-a spus că ei nu răspund. Acum am următoarea întrebare :dacă am mers cu mașina în regulă, am primit avizul RAR, dar masina mea nu mai funcționează cine răspunde de paguba mea materiala. Va rog sa ma îndrumați cum să I-mi fac dreptate, dacă am vreo șansă și cum trebuie să procedez în contextul în care am luat legătura cu protecția consumatorului și mi-au spus ca nu depinde de ei deoarece santem entități diferite, RAR și persoană fizică. Unde mă pot adresa? Doresc un răspuns concret și urgent dacă se poate. Mulțumesc mult.
Unde pot face reclamația pentru cele întâmplate? Chiar așa am ajuns? Mergi în RAR cu o mașină în stare impecabilă tehnic, primești avizul că e totul ok, și pleci cu motorul spart din cauza unor oameni care nu au nici o treabă, practic nu le pasă de munca și banii tai.
Ar fi necesară o expertiză de specialitate, cel mai probabil. Să se observe din documente starea autoturismului la data inspecției RAR și rezultatul inspecției, ca și vechimea defcțiunii de la motor, adică faptul că este spart. Probabil că cei de la OPC au totuși în atribuții și astfel de cazuri, dar poate că se eschivează. Depinde de dvs. dacă aveți disponibilitatea de a demara un proces, care presupune costuri și timp îndelungat de rezolvare.