Buna ziua,
Va rog sa ma indrumati in urmatoarea problema. Am sesizat administratorului asociatiei de proprietari faptul ca listele de intretinere erau intocmite gresit in nov.2019 atat pe tel, cat si in scris cu confirmare de primire. Am primit un raspuns in ian.2020 prin care mi se sugera sa iau eu legatura cu contabila asociatiei la un nr. De tel si mi s-a trimis o fisa de apartament care nu oglindea deloc situatia afisata lunar. Am sesizat din nou asociatia in ian.2020 atasand o foaie de calcul excel pe baza listelor afisate din august 2019-ian2020 in urma, in care era evidentiata o diferenta de aproximativ 500 lei intre calculul lor si calculul meu adunand aceleasi sume. In feb 2020 nu numai ca nu au mai raspuns sesizarilor noastre, dar au dublat suma de plata afisand sume nejustificate.
Carei institutii a statului pot sa ma adresez pentru sesizarea problemelor pe care adiministratorul refuza sa le ia in considerare? Mai sunt locatari care au actiuni in instanta impotriva administratorului, dar acestea dureaza mult timp si e de dorit o rezolvare mai rapida.
Va cer scuze pentru textul lung si sper ca am stiut sa explic. Va multumesc anticipat pentru timpul dumneavoastra.
Cu stima,
Buna ziua,
Puteti incerca cu o sesizare la primarie dar daca vecinii au deschis proces, nu cred ca i-a putut ajuta primaria...
Normal, listele de plata la intretinere se contesta la Presedinte, acesta trebuie sa raspunda in 10 zile...
Pentru corecta si completa dv informare studiati atent disp L nr 196/2018
Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie
Administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari cu limta de competenta de executie
Sesizati oficial presedintele de asociatie sa clarifice situatia
Actiunea in instanta impotriva administratorului de imobil daca este solutionata de complet care stapaneste dispozitiile in vigoare va fi defavorabila reclamantilor