un comerciant nu doreste sa-mi inlocuiasca accesoriile unui acoperis,tabla fiindu-mi confirmata inlocuirea prin garantie,cei cu tabla din verificari au zis ca nu sunt de la ei achizitionate accesoriile din acest motiv am contactat comerciantul insa acesta nu doreste sa-mi fie inlocuite accesoriile.doresc sa fac sesizare la opc si in instanta,
mentionez ca toate sunt cumparate din acelasi loc sunt in garantie,dar am confirmata inlocuirea doar la tabla nu si accesoriile,care sunt alta nuanta cu alte coduri.
credeti ca rezolv ceva?
cred ca aveti sanse doar daca in factura e inclus si montajul, in contul aceluiasi furnizor. asta ar insemna ca dvs ati cumparat un acoperis si nu o suma de elemente pe care le-ati montat cu altcineva. dar e doar o opinie.
Garantie placa video
umnut
Buna ziua,
In urma defectarii unei placi video, cumparata de la un magazin IT, s-a trimis produsul specificat in garantie.
Dupa doua saptamani, s-a ... (vezi toată discuția)