buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu speta de mai jos:
1. Care sunt pasii de urmat pentru a reclama administratorul de bloc care mi-a trecut nejustificat la intretinere un consum dublu de apa calda/rece decat cel declarat de mine lunar?
Mentionez ca am evidenta pe luni a consumului pe care l-am declarat si se poate si verifica cu contoarele ca ceea ce am declarat este conform cu realitatea.
2. Deasemenea cum trebuie sa procedez pentru a verifica daca si pe alte luni din urma mi s-a incarcat factura la intretinere nejustificat ?
Exista o autoritate reglementata catre care pot face reclamatie ca sa efectueze acest control ?
Art.89. - Pentru proprietarii care beneficiază de anumite servicii de
utilităţi şi determină consumuri suplimentare, în condiţiile în care nu
există nicio interdicţie legală în acest sens, calculul cotei de contribuţie
aferente cheltuielilor pe beneficiari se face conform baremelor stabilite prin normativele tehnice în vigoare sau, în lipsa acestora, conform
deciziei comitetului executiv, în funcţie de cantitatea consumată.
1. In conditiile in care in luna precedenta administratorul mi -a trecut la intretinere mai multe persoane, iar cand am intrebat de ce, raspunsul a fost ca asa au spus vecinii, va dati seama cam la ce raspuns trebuie sa ma astept;
2. Dupa discutia de luna trecuta vis a vis de numarul de persoane, a promis ca face regularizare la luna ianuarie, iar la luna ianuarie m-am trezit ca pe langa faptul ca nu a facut nici o corectie mi-a pus la plata consum dublu si la apa calda si la apa rece, in conditiile in care toti locatarii depun consumurile de apa fix in data de 2-3 ale lunii;
3. Deasemenea eu platesc intretinerea prin ordin de plata direct in contul asociatiei. La intrebarea mea catre administrator de ce apar cu sold restant la intretinere in luna ianuarie, in conditiile in care platisem tot cu o saptamana inainte de afisarea listelor de intretinere raspunsul a fost ca ea nu se duce in fiecare zi sa ia extrasul de la banca, de parca intra in obligatia mea ca proprietar sa fac acest lucru, in conditiile in care noi proprietarii ii platim salariul de administrator tocmai pentru aceste servicii.
Cam acesta este profilul administratorului cu care am de-a face, asta ca sa va satisfac curiozitatea, la fiecare sesizare are un raspuns pe langa subiect, care nu-mi rezolva ci imi agraveaza problema, ca urmare am decis sa nu ma mai milogesc de doamna administrator care se comporta cu proprietarii de parca ar fi copii de gradinita, ci sa folosesc instrumentele pe care le am la dispozitie ca proprietar.
Credeti ca am procedat gresit ?
Administratorul este un angajat al asociatiei. Nu are voie sa treaca persoane in plus la intretinere.
Ca sa va reglati cu apa, dati-i consum pe 0 luna viitoare.
Daca platiti in cont, aveti grija sa platiti inainte sa inchida luna...se pare ca admin dvs nu stie sa foloseasca internet banking.
Daca urmeaza sa aveti AG, puteti propune schimbarea admin.
1-Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie
care este factor decizional
Administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari cu limita de competenta de executie
2-Administratorul de imobil nu detine competenta sa dispuna intregistrarea de numar persoane in evidenta in baza decalaratiilor vecinilor
3-Legal,in ;lista anexa pe langa lista lunara de intretinere adminsitartorul d eimobil are obligatia legala sa informeze proprietarii despre consum utilitati eventual supliment consum care urmeaza sa se repartizeze tuturor proprietarilor prin una dintre cele 3 variante de impunere decise de comitetul executiv
legiuitorul nu a dispus metoda repartizare supliment consum utilitati
Se uziteaza 3 variante care nu sunt perfecte si care pot genera dispute intre proprietari