avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 702 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Sunt medic, am voie să-mi depun demisia în stare de ...
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Sunt medic, am voie să-mi depun demisia în stare de urgență? Nu ni se asigură materiale de protecție minimă

Buna seara! Sunt medic in cadrul unui spital mic monospecialitate in ilfov. Doresc sa știu daca am voie sa imi depun demisia si in ce conditii avand in vedere declararea starii de urgenta din tara. Nu ni se asigura materiale de protectie minima. Promisiuni ca urmeaza sa fie achizitionate dar nu se stie cand si cate. Mulțumesc!
Ultima modificare: Marți, 17 Martie 2020
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 01:26, 17 Martie 2020
Puteti sa va depuneti demisia ...
Stimate domn, cu tot respectul pentru profesia dumnevoastră și jurământul depus, în opinia mea, demisia - cu efectele la care sperați, este imposibilă. Pe de o parte, va fi în continuare necesar să mergeți la muncă timp de 20 de zile (preavizul) și, pe de cealaltă parte (nu știu) trebuie să analizați ce este menționat în contractele colective de muncă pentru situațiile de acest gen. În orice caz, decretul privind starea de urgență nu prevede și rechiziționarea „persoanelor” în vederea prestării unui anumit serviciu și nu conține norme suplimentare care ar putea să fie aplicabile la cazul expus de dumnevoastră.
Si eu sunt de parere ca va puteti depune demisia fara probleme.
Daca lucrati in armata ar fi putut fi alta discutie dar din moment ce statul nu va ofera o protectie minima pentru a nu va infecta cu coronavirus aveti tot dreptul sa demisionati.
Armata este bine dotata.
Chiar si cei care transporta acele izolete au costume corespunzatoare si nu sunt medici.
Este o bataie de joc la.adresa medicilor.