Va rog mult..in acest context cu pandemia, administratorul poate emite o decizie prin care hotaraste ca salariatii de la sediu sa isi desfasoare activitate la domiciliu, si sa vina la sediu doar in cazuri strict necesare, interesul fiind protectia acestora??
Mai trebuie emise alte hartii?
Multumesc!
DA, Se încheie un act adițional la contractul de muncă prin care se schimbă locul muncii de la sediul firmei la domiciliul salariațului, se precizează activitatea pe care o va desfășura acesta de acasă, timupl de lucru (programul - în acest interval de timp angajatorul poate să vă verifice dacă lucrați) și eventual condițiile în care să vă prezentați la sediul firmei (în condițiile legii, dar și a situației din zona în care locuiți și zona în care se află sediul firmei). Sigur că pe lângă acest act adițional la contractul de muncă trebuie să se facă precizări exacte privind obligațiile salariaților, drepturile lor, modul de comunicare, de transmitere a ”rezultatelor muncii”etc. prin fișa de post a angajatului.