as vrea sa stiu daca REGISTRUL UNIC DE CONTROL este obligatoriu a fi achizitionat. pt un pfa in sistem real .mentionez ca nu am avut activitati comerciale pina acum, adica nu am vandut nimic , am infiintat in ianuarie, nu suntem platitori de tva, contabila nu mi-a spus ca e necesar. multumesc celor care raspund. si sanatat e
Eu abia ce mi-am achizitionat RUC abia saptamana trecuta (la mai bine de 30 de zile de la infiintare) fara amenzi sau alte probleme. Din ce mi s-a spus la telefon de catre cei de la asistenta ANAF nu e obligatoriu achizitionarea lui (cum e la SRL-uri) insa daca avem un control trebuie sa il avem neaparat.
Eu nu l-as fi achizitionat nici acum dar nu activez foarte mult in orasul cu sediul social si mi-ar fi lua prea mult timp sa il achizitionez in momentul controlului asa ca am zis sa-l am de pe acum.
Daca te gandesti totusi sa-l achizitionezi vezi sa ai copie dupa CUI, copie dupa buletin si 30 RON. La anaf vei mai completa si o "comanda" (un document tipizat de ei). Se elibereaza pe loc. Dupa ce il iei trebuie sa ii mai numerotezi documentele si sa il sigilezi (pe mine m-a ajutat o librarie de langa anaf cu acest lucru)
Ruc - pfa
kosminus
sa va explic in cateva cuvinte :
Am depus cere de radiere pfa, la orc, si acum trebuie sa merg la finante , cu toata documentatia.
Mi-au si trimis ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.