avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 674 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general sediu secundar
Discuție deschisă în Contabilitate în general

sediu secundar

Buna,
am un contract de asociere prin participatiune cu o firma din bucuresti, ei au declarat spatiu secundar spatiul pe care il detin eu in alt judet dar problema mea este cu casa de marcat pt ca ei doresc sa fie fiscalizata pe firma din bucuresti, am primit de la ei copia dupa inregistrarea spatiului secundar si imputernicire, am inteles ca trebuie sa il declar si la mine in judet spatiul sa pot fiscaliza casa de marcat. Unde trebuie sa merg?
Cel mai recent răspuns: LUST EXPERT , Consultant fiscal 19:26, 15 Decembrie 2009
inregistrarea unui sediu secundar se face la reg comertului din judetul unde apartineti
Potrivit prevederilor art.74 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, contribuabilii au obligaţia de a declara organului fiscal competent din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în termen de 30 de zile, înfiinţarea de sedii secundare. Contribuabilii cu domiciliul fiscal în România au obligaţia de a declara în termen de 30 de zile înfiinţarea de filiale şi sedii secundare în străinătate.

Normele de aplicare ale acestui articol, aprobate prin HG 44/2004, prevăd la pct. 71 următoarele: prin sediu secundar se înţelege o sucursală, agenţie, reprezentanţă sau alte asemenea unităţi fără personalitate juridică, inclusiv de tipul celor definite de art. 8 din Codul fiscal. Declararea sediilor secundare se face prin completarea datelor corespunzătoare din declaraţia privind sediile secundare. Declaraţia se depune la organul fiscal competent, care va înregistra informaţiile respective în registrul contribuabililor, fără a atribui cod de identificare propriu sediilor secundare astfel declarate. Contribuabilii care, potrivit legii, au obligaţii de plată la sedii secundare vor înregistra sediile secundare la organul fiscal în a cărui rază teritorială se află situate acestea, prin completarea şi depunerea declaraţiei de înregistrare fiscală. Declaraţia va fi însoţită de o copie de pe certificatul de înregistrare fiscală a contribuabilului de care aparţine sediul secundar şi de pe dovada deţinerii cu titlu legal a spaţiului.

În ce priveşte formularul Declaraţiei de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare (060), cod M.F.P. 14.13.01.99/c , acesta a fost aprobat prin OMFP Nr. 262 din 19 februarie 2007.

sursa ANAF

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Punct de lucru Am o societate comerciala in Bacau,si am deschis un punct de lucru in Piatra Neamt,ce taxe si impozite trebuie sa platesc la administratia financiara si ... (vezi toată discuția)
Declarare punct de lucru corinachivu corinachivu Va rog mult sa ma ajutati, cu textul de lege, potrivit caruia punctul de lucru cu minim 5 salariati, aflat in alt judet decat sediu social al firmei, trebuie ... (vezi toată discuția)
Infiintare punct de lucru pentru scoala postliceala kristianacrissa kristianacrissa Buna ziua, In urma unei proceduri de acreditare ARACIP ne-a fost solicitat sa deschidem un punct de lucru la scoala unde ne desfasuram orele, cu care avem ... (vezi toată discuția)