avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 501 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Cei care au functii de conducere in DSP ar trebui să ...
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Cei care au functii de conducere in DSP ar trebui să demisioneze daca au o astfel de atitudine

Am văzut ceva incredibil venit din partea celor care au obligația de a proteja sănătatea publică.A celor care sunt medici si trebuie sa stie ca medicii trebuie sa aiba si sa poarte echipamente de protecție adecvate.
Aveti la acest link ceea ce m-a oripilat:

[ link extern ]

Nu este de mirare ca situatia ă început sa devina dezastruoasă in Romania.

Cred ca ar trebui facuta o anchetă deosebit de serioasă în toate direcțiile de sănătate publică ( DSP) si sa nu mai existe astfel de persoane în funcții de conducere.

Eu nu inteleg ce au făcut cei din DSP si cum.de s-a ajuns în România în această situație mai ales ca era previzibil ce va urma.

Ce au facut toti cei din conducerea DSP pentru a se evita situația din ziua de astazi ?

După părerea mea ar trebui să fie schimbați toti care nu vor dovedi ca au avut o atitudine preventivă pentru a se evita situația actuală dar pe baza de probe certe si nu pe vorbe goale.
Si cand spun acest lucru ma refer la ultimele 3 luni.Ce au facut acesti oameni platiti foarte bine din bani publici in ultimele 3 luni?

Cel din videoclip ar trebui detașat acolo unde le zicea la medici ca nu le trebuie echipament de protecție.Asa ar trebui procedat ca sa vedem daca ar demisiona sau ar merge acolo asa cum le zice la medici sa meargă.
Eu as paria ca ar demisiona pentru ca oamenii de acest fel asa ar proceda...desi le zice la altii sa meargă neprotejati în zona de risc deosebit de ridicat.
La acești oameni nu le pasa decat de ei si nu au ce cauta in sistemul de sanatate publica.
De ce?
Uitati-va ce este în România...si veti gasi răspunsul...