Am fost saptamana trecuta la ANAF pentru a achizitiona registrul unic de control pentru PFA-ul meu. Mi s-a inmanat factura pe PFA.
Eu tot timpul am facut doar incasari prin banca (am cont separat pentru PFA) si imi transferam profitul in contul personal pentru a face ce doresc cu banii fara sa se confunde cu tranzactiile legate de PFA.
Acum intrebarea mea... cum inregistrez aceasta factura in RJIP daca am platit-o din contul "personal"? Stiu ca practic PFA-ul nu trebuie sa aibe cont separat insa ma gandesc.. daca as trece cheltuiala de -30 in RJIP practic ar trebui sa am -30 si in contul bancar.. dar nu i-as avea? Practic daca sa zicem ca as avea 100 RON si as adauga -30 practic ar trb sa ramana in banii PFA-ului 70 RON, nu? Iar eu de fapt tot 100 as avea :)
Ar trebui sa inregistrez ceva de genul "aport in numerar" iar imediat dupa sa inregistrez cheltuiala cu registrul unic de control? Daca da, e suficient sa trec in RJIP linia cu aportul in numerar sau trb sa si redactez vreun document? Se presupune ca acest aport ar trebui si inapoiat catre mine?