Am fost saptamana trecuta la ANAF pentru a achizitiona registrul unic de control pentru PFA-ul meu. Mi s-a inmanat factura pe PFA.
Eu tot timpul am facut doar incasari prin banca (am cont separat pentru PFA) si imi transferam profitul in contul personal pentru a face ce doresc cu banii fara sa se confunde cu tranzactiile legate de PFA.
Acum intrebarea mea... cum inregistrez aceasta factura in RJIP daca am platit-o din contul "personal"? Stiu ca practic PFA-ul nu trebuie sa aibe cont separat insa ma gandesc.. daca as trece cheltuiala de -30 in RJIP practic ar trebui sa am -30 si in contul bancar.. dar nu i-as avea? Practic daca sa zicem ca as avea 100 RON si as adauga -30 practic ar trb sa ramana in banii PFA-ului 70 RON, nu? Iar eu de fapt tot 100 as avea :)
Ar trebui sa inregistrez ceva de genul "aport in numerar" iar imediat dupa sa inregistrez cheltuiala cu registrul unic de control? Daca da, e suficient sa trec in RJIP linia cu aportul in numerar sau trb sa si redactez vreun document? Se presupune ca acest aport ar trebui si inapoiat catre mine?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.