Buna ziua,
In data de 25.03.2020, am solicitat un user si o parola pentru platforma digitata de la Directia Impozite si Taxe Sector 2, dar nu le-am primit pana in acest moment. Dupa ce primeam aceste documente, urma sa solicit un certificat fiscal de care am nevoie. In mod normal, cu o programare la sediul DITL2, obtinerea certificatului fiscal se facea in 10 minute.
Lund legatura azi cu DITL Sector 2, mi s-a comunicat urmatoarele:" Conform datelor pe care le detinem pana in acest moment , comanda 1402907 inregistrata la ei apare ca stare " Avizat ".
Incepand cu date de 13.03.2020, datorita situatiei actuale, eu lucrez de acasa, sunt prezenta la adresa de domiciliu permanent.
In plus, nu am gasit nici in cutia postala o instiintare privind incercarea de livrare a plicului.
Cum pot actiona impotriva firmei de curierat (Pink Post) care nu a livrat plicul?
In primul rand va puteti adresa conducerii institutiei care foloseste serviciile societatii de curierat.
In al doilea rand, daca v.a produs un prejudiciu, va puteti adresa instantei de judecata civila cu o actiune in pretentii. Cererea va fi solutionata dupa incetarea starii de urgenta.