avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 465 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs defect retur
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs defect retur

Buna seara. Am cumparat un acvariu din hornbach si a venit defect lipit incorect . Am mers cu el inapoi in magazin au recunoscut că este defect pe data de 18 martie a depășit perioada de 15 zile si nu am primit nici un răspuns concret la telefon. a trecut 1 luna si inca ma rog sa imi vina altu . Ce sa fac? Nu vreau bani înapoi am facut 3 drumuri galați bucuresti sa il cumpăr e pe baza de comanda in magazin...
Cel mai recent răspuns: Cristian Costin Miloș , Avocat 11:20, 23 Aprilie 2020
1. plangere la protectia consumatorului.
2. somatie prin avocat.
3. actiune in instanta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comerciantul refuza returnarea banilor sau schimbarea produsului ! gabi03 gabi03 Am dat o comanda pentru cumpararea unui stick de memorie de pe un site on-line ([b]mediadot[/b]). In foarte scurt timp, un operator m-a contactat si mi-a spus ... (vezi toată discuția)
Garantia Tiberiu15 Tiberiu15 Buna ziua. In urma cu 13 luni am achizitionat un telefon mobil de la un magazin de specialitate din bucuresti, facturat pe PFA-ul meu. Ca in orice poveste, ... (vezi toată discuția)
Reclamatie acvariu spart LuceNera LuceNera Buna ziua. Va rog sa ma lamuriti si pe mine in urmatoarea problema. Detin un magazin online si am primit o comanda pentru un acvariu. Am livrat acvariul ... (vezi toată discuția)