Ce drepturi are un pasager care a platit cu 7 zile inainte un bilet pe cursa Istanbul Bucuresti si la data repectiva , la punctul fixat nu a venit nici un autocar . Deci ma trezesc intr-o tara straina in imposibilitatea de a ma intoarce . Am contactat telefonic firma Eurolines care a emis biletele si habar nu aveau , cred ca nu au avut pasageri si ptr ca locurile nu au fost completate nu au venit. si nu au anuntat .Ce despagubiri , compensatii pot cere eu in limita legii ptr situatia in care m-am aflat .Daca nu aveam bani de intoarcere cred ca stateam la ambasada sa ma ajute sa ma intorc.Mentionez ca nu am mai gasit cursa de intoarcere in ziua respectiva si m-am intors a doua zi , deci cheltuieli suplimentare cazare, transport, mancare . As dori sa stiu ce lege protejeaza calatorii transportului rutier international. As dori un raspuns inainte de a ma adresa OPC-ului si Autoritatea Nationala pentru turisti.