Buna ziua,
În data de 09.01.2020, in calitate de persoană fizica, am comandat prin intermediul e-mail-ului, mai multe produse , de la o societate comercială.
Mi-a fost trimisă o oferta, împreună cu o factura proforma, in care se specifica termenul de livrare de 30 de zile de la data achitarii.
În data de 14.01.2020, am achitat acesta proforma prin transfer bancar, iar la câteva zile mi-au fost trimise produsele parțial, 2 din acestea nefiind livrate.
Am sunat la firma respectivă si mi sa comunicat că o sa mi se livreze si cele 2 produse, numai că o sa mai dureze putin.
După zeci de telefoane am reusit sa mi se mai livreze un produs.
Celălat produs nu mi s-a livrat nici pana acum.
Mentionez ca produsul nelivrat, făcea parte din restul produselor livrate, respectiv 2 carduri de memorie, motiv pentru care nu am putut să folosesc restul produselor pana la aceasta data(este vorba despre o camera video).
Valoarea totală a produselor a fost 31000 lei, iar produsul nelivrat este în valoare de 3600 de lei.
Având în vedere perioada de 120 de zile în care nu am putut să folosesc produsele cumpărate, as dori sa returnez produsele si să-mi recuperez banii, eventual si o dobândă.
Credeti ca se pot returna produsele, având în vedere că am depășit termenul legal de 14 zile?
As putea sa invoc faptul că termenul de 14 zile este de la data in care se livrează toate produsele din factură?
Ce ma sfătuiți?
Va multumesc anticipat pentru amabilitatea de a-mi răspunde.