Am efectuat un transfer e-bank, cu plata pentru niste produse din italia
Am facut acest trasnfer din cauza ca prin site'ul lor oficial nu se putea plata cu cardul, decat obligatoriu prin paypal
Banii au fost trimisi catre banca lor din italia , in cursul zilei de ieri dupa ora 13
Toata conversatia cu managerul de vanzari s-a facut prin telefon si prin mail
Daca pana maine nu se confirma transferul si nu primesc un raspuns pozitiv din partea lor(nu imi livreaza produsele cerute), ce se poate face , sau care ar fi pasii pentru anularea si recuperarea banilor?
Va multumesc
ce intelegeti prin e-bank? plata din contul dvs in contul lor, facuta prin internet banking? western union/ money gram? alta metoda?
platile bancare se pot urmari, westernul nu.
in acest caz puteti sti daca banii au ajuns in contul lor. e posibil ca ING sa va factureze un comision pentru acest lucru. dar veti sti precis si puteti informa vanzatorul despre faptul ca v-ati executat obligatia contractuala. ce va face vanzatorul ulterior e alta treaba.
daca destinatarul (firma furnizoare) este alta persoana decat cea care a primit banii, de regula banca o sa va ramburseze banii.