avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 908 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Administrator fara atestat
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Administrator fara atestat

Administratora de bloc nu detine atestat,am verificat si la primarie,mi s-a comunicat ca a fost sesizat presedintele ,dar nu s-au luat masuri.
Cum trebuie sa procedam pentru a o demite? Mentionez ca si-a facut o echipa care o sustine.
Cel mai recent răspuns: flory_mr , utilizator 17:57, 3 Iulie 2020
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
„dan dumitra”, tot ceea ce postez eu, o fac doar citând legislația din domeniu, sau din cea conexă.
Deja sunt extrem de mulți președinți, administratori, cenzori, membri ai Comitetului Executiv care-i păgubesc pe proprietari, încălcând grav foarte multe articole din Legea nr. 196/2018.
Ne-am săturat să plătim ne-munca și impostura unor „tovarăși” care refuză respectarea legilor !
Aveti dreptate,sunt multe aspecte negative care sunt trecute cu vederea pentru ca nu gasim sprijin de la asa zisa asociatie de proprietari din cadrul primariei si nu putem clinti sistemul care functiuneaza in defavoarea proprietarilor de apartamente.As vrea sa stiu daca mai este cineva nemultumit de cantitatile foarte mari de apa platita in plus ,s-au afisat pierderi de apa (diferente distribuit pe apartamen),apa rece 57 m cubi,apa calda 25 m cubi,am mers la Elsaco,mi s-a spus ca citirea lor arata 28m cubi la apa rece si 21 la apa calda .Cum este posibil sa se afiseze la pierderi cantitate dubla la apa rece.Mi s-a sugerat sa cerem verificarea tuturor apartamentelor la masinile de spalat,este posibil sa avem persoane cu racordul facut sa nu inregistreze consumul de apa.Toti ofera doar sfaturi,noi nu avem nici o putera sa stopam anumite aspecte negative care ne afecteaza,facem economie la consumul de apa caci avem pensii mici sa ne putem descurca dar platim aproape dublu consumul.De la primarie mi s-a comunicat ca este lege sa nu se aplice mai mult de 10 la suta din consumul efectuat.Sunt apartamente cu zera persone care au apa rece si calda incluse la plata. Poate vad eu gresit unele lucruri,totusi daca poate cineva sa ma ajute cu o explicatie imi va fi de folos.
dandumitra@yahoo.com a scris:

Aveti dreptate,sunt multe aspecte negative care sunt trecute cu vederea pentru ca nu gasim sprijin de la asa zisa asociatie de proprietari din cadrul primariei si nu putem clinti sistemul care functiuneaza in defavoarea proprietarilor de apartamente.As vrea sa stiu daca mai este cineva nemultumit de cantitatile foarte mari de apa platita in plus ,s-au afisat pierderi de apa (diferente distribuit pe apartamen),apa rece 57 m cubi,apa calda 25 m cubi,am mers la Elsaco,mi s-a spus ca citirea lor arata 28m cubi la apa rece si 21 la apa calda .Cum este posibil sa se afiseze la pierderi cantitate dubla la apa rece.Mi s-a sugerat sa cerem verificarea tuturor apartamentelor la masinile de spalat,este posibil sa avem persoane cu racordul facut sa nu inregistreze consumul de apa.Toti ofera doar sfaturi,noi nu avem nici o putera sa stopam anumite aspecte negative care ne afecteaza,facem economie la consumul de apa caci avem pensii mici sa ne putem descurca dar platim aproape dublu consumul.De la primarie mi s-a comunicat ca este lege sa nu se aplice mai mult de 10 la suta din consumul efectuat.Sunt apartamente cu zera persone care au apa rece si calda incluse la plata. Poate vad eu gresit unele lucruri,totusi daca poate cineva sa ma ajute cu o explicatie imi va fi de folos.

Vedeți, că Normele Metodologice ale ANRSC pentru citirea apometrelor obligă șefii oricărei Asociații să verifice indecșii și integritatea apometrelor din toate proprietățile din cadrul oricărei Asociații de Proprietari din România, controalele trebuind să se facă o dată la 3 luni !
Of,bine ar fi sa se respecte legile.Nu mai stiu unde sa ma mai adresez,am facut cerere scrisa la Presedintele de asociatie ,am prezentat problemele si am solicitat un raspuns in scris,nu am primit nici o explicatie,ignora si merge inainte.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Administratorii fără atestat mai au ceva timp în care pot să rezolve lipsa lui.

Data-limită până la care administratorii mai pot obține documentul ce le permită să rămână în funcție, respectiv certificatul de calificare profesională, este 1 ianuarie 2021, adică mai au la dispoziție pentru a-l obține puțin peste șase luni.

Termenul inițial, stabilit de Legea nr. 196/2018, pentru obținerea certificatului de calificare profesională era 28 septembrie 2019, dar, cu o lună înainte de împlinirea acestuia, autoritățile au decis, prin intermediul Ordonanței 21/2019, să-l prelungească până la începutul anului viitor.

www.avocatnet.ro/articol_550...

Alte discuții în legătură

Cum se alege un nou administrator de bloc ? Scripcaru Valentin Scripcaru Valentin Bună ziua. Îmi puteți explica , care este modalitatea de alegere a unui nou administrator de bloc conform noii legislații in vigoare. Dețin o ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, avem o problema la asociatia de proprietari din care ... Madalina Panait Madalina Panait Buna ziua, avem o problema la Asociatia de Proprietari din care facem parte. Dna Administrator, care indeplineste si functia de Presedinte al ... (vezi toată discuția)
Iesire din asociație de proprietari Petro38 Petro38 Iesire din asociație de proprietari Buna seara, Suntem o asociație de proprietari formată din 2 scări iar administratorul, care a jucat si rol de ... (vezi toată discuția)