dandumitra@yahoo.com a scris:
Aveti dreptate,sunt multe aspecte negative care sunt trecute cu vederea pentru ca nu gasim sprijin de la asa zisa asociatie de proprietari din cadrul primariei si nu putem clinti sistemul care functiuneaza in defavoarea proprietarilor de apartamente.As vrea sa stiu daca mai este cineva nemultumit de cantitatile foarte mari de apa platita in plus ,s-au afisat pierderi de apa (diferente distribuit pe apartamen),apa rece 57 m cubi,apa calda 25 m cubi,am mers la Elsaco,mi s-a spus ca citirea lor arata 28m cubi la apa rece si 21 la apa calda .Cum este posibil sa se afiseze la pierderi cantitate dubla la apa rece.Mi s-a sugerat sa cerem verificarea tuturor apartamentelor la masinile de spalat,este posibil sa avem persoane cu racordul facut sa nu inregistreze consumul de apa.Toti ofera doar sfaturi,noi nu avem nici o putera sa stopam anumite aspecte negative care ne afecteaza,facem economie la consumul de apa caci avem pensii mici sa ne putem descurca dar platim aproape dublu consumul.De la primarie mi s-a comunicat ca este lege sa nu se aplice mai mult de 10 la suta din consumul efectuat.Sunt apartamente cu zera persone care au apa rece si calda incluse la plata. Poate vad eu gresit unele lucruri,totusi daca poate cineva sa ma ajute cu o explicatie imi va fi de folos.
Vedeți, că Normele Metodologice ale ANRSC pentru citirea apometrelor obligă șefii oricărei Asociații să verifice indecșii și integritatea apometrelor din toate proprietățile din cadrul oricărei Asociații de Proprietari din România, controalele trebuind să se facă o dată la 3 luni !