avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 471 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Legea 19 indemnizație minor
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Legea 19 indemnizație minor

Buna seara. Sunt asistenta medicală SAJ (ambulanta) .Am un minor in varsta de 10 ani. Soțul meu este plecat in UK. P Pe toată perioada stării de urgență și a situației de urgență, soțul meu nu a putut veni in țară, lucrând în toată această perioadă în Uk
Datorită locului meu de munca nu am putut sta acasa cu copilul pe perioada suspendării cursurilor. Am depus actele necesare pentru obținerea indemnizației conform legii 19,inclusiv adeverință de la angajatorul sotului din uk. În luna martie nu am beneficiat de CO. În luna aprilie am beneficiat de 10 zile CO. Am un salariu de încadrare de 4933 lei. Mi s-a cerut de către unitatea angajatoare inclusiv graficul soțului.
Mentionez faptul că am primit de ambele luni (martie+aprilie) de o indemnizație de 1470 lei din care mi s-au tras taxele aferente
Explicația primită de la angajator a fost ca in toată perioada aceasta doar 8 ture ale mele s-au suprapus cu cele ale soțului. Eu lucrez in ture de 12/24 iar soțul doar ture de zi , astfel ca ei consideră că atunci când eu am fost tura de noapte, soțul a stat cu minorul desi reiese clar ca sotul nu este in Romania
Am colege pr secții spital care au primit indemnizație pe fiecare tură lucrată indiferent de graficul de lucru al sotilor lor, incasand astfel doar pe luna martie peste 2000 lei indemnizație
Va rog frumos sa imi explicați dumneavoastră modul de acordare a acestei indemnizații precum și dacă s-a procedat corect in cazul meu
Va mulțumesc anticipat si vă doresc numai bine

Alte discuții în legătură