Sunt PFA în regim real, plătitor de TVA.
Am introdus în Saga PS facturile, și am depus declarații pe 2019 (300, 390, 394).
Acum, trebuie să depun declarația unică, dar nu știu de unde să iau datele pentru venituri/cheltuieli.
Trebuie să specific și plățile pentru facturi? (chitanțe, extras de cont, etc)? Nu știu în ce meniu să le specific.
Am înțeles că va trebui întâi să introduc registru de casă, sau registru de evidență fiscală. Îmi poate spune cineva în ce meniu introduc registru de casă? Vreau în final să am veniturile și cheltuielile automat din Saga pentru a completa declarația unică
Mulțumesc.
Sper ca totuși ai introdus in SagaPS toate achizițiile de bunuri și servicii ce sunt necesare activității PFA.
Operezi si plățile pentru aceste cheltuieli, prin casa/banca.
Nu uita sa validezi toate intrările și ieșirile.
După ce termini, mergi la Închidere an si acolo generezi închiderea; acolo apar veniturile si cheltuielile, iar la final venitul net.
Tot pe acolo se generează si o situație detaliata.
Încearcă totuși sa te uiți in manualul Saga. Este pe la meniul Help...