Sunt administratorul unui SRL si as dori sa stiu ce etape sau ce formalitati implica vanzarea acestei firme. Efectiv, ce trebuie sa fac daca vreau sa o vand?
Multumesc,
Este vorba de o cesiune de parti sociale si aveti nevoie de:
- hotara AGA/ decizia asociatului unic (dupa caz) + anexa;
- contract de cesiune;
- declaratie pe proprie raspundere pt noul/noii asociati (se face la notar sau in fata judecatorului delegat daca doriti sa scuti onorariul notarului);
- specimen de semnatura pentru noul administrator (de asemenea, la notar sau in fata judecatorului delegat);
- contract de comodat/inchiriere + acordul vecinilor si avizul asociatie de locatari daca noul sediu va fi intr-un imobil cu mai multe apartamente + dovada titlului de proprietate + certificatul de inregistrare in original si certificatul constatator (acestea sunt necesare numai in cazul in care se doreste schimbarea sediul asa cum banuiesc);
- cerere tip si timbre judiciare de 0.30 lei.
In afara de decizie si contractul de cesiune, restul puteti sa nu mai faceti dv., sa lasati in sarcina celui ce vrea societatea dv.
Mentionati in hotarare/decizie asta.
Cum vand firma?
totalsistem
m-am saturat sa tot dau bani la stat, la contabil, sa nu pot scadea benzina, ...
vreau sa vand firma.
care sunt pasii de urmat?
imi cer scuze daca a mai ... (vezi toată discuția)