Buna seara,
Am deschis cont bancar pt Asociația non-profit la o banca ce percepe comision de administrare lunar destul de ridicat si as vrea sa il inchid si sa deschid cont la o alta banca.
1. Cum procedez cu banii din cont? Ii iau cash la închiderea contului si ii mut fizic in cel nou atunci cand il deschid? E ok din punct de vedere contabil? Trebuie vreo declarație suplimentară?
2. Cum procedez cu formulare 230 pt ANAF care au fost completate cu contul vechi? Pot face o adresa catre ANAF? Daca da, sub ce forma?
Mulțumesc anticipat!
george-neagu
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Da. Procedura de la punctul 1 e in regula. Dar va recomand sa asteptati cu inchiderea contului si deschiderea altuia pana la 31 decembrie cand se va termina cu directionarea banilor de atre cei de la finante catre asociatia dumneavoastra. Nu puteti face altceva decat sa mentinti activ contul pe care il aveti acum si care apare si in formularele 230.
Mulțumesc frumos pentru raspuns.
As mai avea o intrebare: pot deschide contul nou inainte de a-l închide pe cel vechi? Adica din punct de vedere contabil e vreo problema daca vor fi 2 conturi deschise la banci diferite pentru o perioada temporara?