avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 916 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... diploma retinuta ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

diploma retinuta ...

Buna ziua,

Imi cer scuze daca nu sunt in sectiunea corecta si postez acest mesaj aici (sincer nu stiu unde ar trebui postat). As dori sa-mi dati un sfat in urmatoarea problema:
Sunt (inca) student la o mare universitate de stat, cu taxa, si m-am decis sa renunt la ea (evident nu am platit nici taxa). Am mare nevoie de diploma de bacalaureat pentru a-mi face niste copii legalizate (in cel mai scurt timp) si ma vad in imposibilitatea de a-mi recupera diploma de BAC de la facultate pe motiv ca au nu stiu ce regulament care le interzice sa mi-o dea pana nu completez un mare formular, pentru care trebuie sa umblu prin 15 biblioteci, camine si tot asa...Nu am nimic impotriva, pana la urma trebuie facut acest pas, insa eu am mare nevoie de diploma de BAC in urmatoarele 2 zile , completarea acelui formular fiind imposibila in intervalul asta. Este in joc serviciul meu si inca cateva lucruri destul de importante, cum ar fi inscrierea la o alta facultate.
M-am dus la secretariat...mi s-a cerut buletinul in schimbul diplomei, desi e evident ca o copie legalizata nu se poate face fara buletin.
Ce ma sfatuiti sa fac in cazul asta?..Pentru ca eu nu-mi aduc aminte sa fi semnat un act in care sa ma oblig sa le las lor diploma mea (pana la urma e diploma mea..si daca vreau sa renunt la facultatea aia sa ma dea afara..). Pot sa-mi declar diploma nula si mi se poate emite o alta de catre colegiul care mi-a emis-o? Este legal sa nu mi se dea un act care este al meu?
Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.

Un disperat.
Cel mai recent răspuns: mihaigabriel , utilizator 16:01, 5 Iulie 2006
buna!