Eu nu inteleg - daca nu sunteti constituiti in asociatie de proprietari, cum de aveti ales un comitet executiv, aveti ales un presedinte, - care chipurile a angajat un administrator?
Tot ceea ce dvs. pretindeti, normal ar fi daca discutam despre o asociatie de proprietari / locatari, adica sa aveti o anumita forma de organizare - altfel ne jucam de-a presedintele ales, de-a plata indemnizatiei si declararea la ANAF a obligatiilor fiscale (care la drept vorbind, nu cred ca va are in evidenta... ).
Verificati mai intai ca este posibil ca blocul dvs., totusi, sa faca parte, sa fie anexat la o alta asociatie de proprietari si atunci este alta discutie.
Mai discutati toate aceste chestiuni si cu alti vecini, uitati-va cu atentie pe o lista de plata si poate va clarificati o parte din informatiile care va lipsesc.
D-le Adam Grecu, am scris:
"Locuiesc într-un imobil unde nu s-a constituit asociație și încă nu cunosc unele detalii legate de reala funcționare a unei A.P."
pentru ca să se înțeleagă că nu sunt familiarizată cu detaliile de funcționare ale unei asociații de proprietari din cauză că domiciliul meu este într-un imobil în care nu s-a constituit A.P.,.
Ceea ce povestesc eu că se petrece, are loc într-un alt imobil, alt oraș, unde am cumpărat un apartament în care nu locuiește nimeni, doar din când în când ajung să stau în el, să zicem, în medie 3 zile pe lună.
În acest imobil nou, unde este constituită A.P. se petrec tot felul de "ciudățenii" cu care nu sunt de acord și am început să sesizez una, alta, dar este o sursă inepuizabilă.
De exemplu, urmează să mai deschid o discuție referitoare la repartizarea cheltuielilor de reparație ale unui sistem de deschidere / închidere acces în subsolul imobilului, în care există și locuri de parcare individuale. Nu îmi dau deloc pauză!
În speranța că am reușit să lămuresc starea de fapt,
Vă mulțumesc pentru disponibilitate.
Toate cele bune!
Buna ziua,
Pai, era bine sa discutam punctual, nu ca dvs. locuiti in alta parte... Nu are nicio legatura una cu alta!
Ei, daca acolo unde aveti o alta proprietate si este constituita si as. prop. - ramane cum am discutat.
Pentru a va familiariza si cu alte aspecte ale "vietii" de la o asociatie de proprietari, v-as ruga sa lecturati prev. legislatiei "la zi, adica Legea nr. 196/2018 - privind functionarea as. prop.
O sa gasiti si ceea ce ati vrea sa stiti in legatura cu repartizarea cheltuielilor cu reparatiile, cu subsolul, cu terasa, cu casa scarii - adica cu partile comune.
Mult succes!
Mulțumesc d-le Adam Grecu.
Din păcate Legea 196/2018 nu oferă soluții pentru oricare situație ivită. Nu oferă nici explicații pe diverse teme.
Nu s-au obosit cu niște norme metodologice!
Toate cele bune!