Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna,
va rog cine ma poate consilia intr-un litigiu cu compania Tarom in legatura cu nerespectarea drepturilor de pasager conform legislatiei comisiei europene (pierderea unei conexiuni de zbor din cauza informarii defectuase si a lipsei de informare).Orice sugestie e binevenita. Multumesc
Se desemnează Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor ca organism responsabil cu supravegherea respectării drepturilor pasagerilor, prevăzute de Regulamentul (CE) nr.261/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 februarie 2004, care stabileşte reguli comune privind compensarea şi asistenţa acordate pasagerilor în cazul refuzului la îmbarcare şi al anulării sau întârzierii zborurilor şi care abrogă Regulamentul (CEE) nr. 295/91, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 46 din 17 februarie 2004.
Multumesc frumos ,
E adevarat, stiam ca trbuie sa ma adresez ANPC, dar as fi vrut si parerea unui profesionist, asa o sa fac:D, sa vedem daca se intampla ceva.Mult succes!!!