Buna ziua. In luna februarie 2020 am cumparat 2 bilete de avion de la compania Blue Air cu destinatia Londra. In urma instituirii starii de urgenta zborul a fost anulat. M-am adresat companiei pentru restituirea constului biletelor. In data de 10.04.2020 am primit un raspuns, care preciza ca suma va fi restituita dupa 120 de zile de la incetarea starii de urgenta. Am revenit dupa perioada mentionata si pe data de 11.09.2020 am primit un alt raspuns ca perioada de rambursare s-a prelungit datorita numarului mare de cereri de rambursare, fara a se mai preciza nici o alta data. Va rog sa-mi spuneti daca pot actiona in judecata compania, avand in vedere ca ANPC mi-a comunicat ca nu exista un termen limita pentru rambursare.
Va multumesc
Bună seara,
Notificați compania sa va returneze suma de bani, în conformitate cu REGULAMENTUL (CE) NR. 261/2004 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 11 februarie 2004, de stabilire a unor norme comune în materie de compensare și de asistență a pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare și anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor și de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 295/91, unde, la art. 8, al. (1), lit. a), se mentioneaza clar faptul ca, plata se efectuează în termen de 7 zile de la anularea zborului. În caz contrar, va puteți adresa instantei de judecata.
Succes!