avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 617 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Angajament de plata
Discuție deschisă în Executare silită

Angajament de plata

Buna ziua!
Va rog daca se poate sa ma ajutati cu un sfat in urmatoarea problema: Din 2004 pana in 2011 am lucrat ca profesor la o scoala gimmaziala. In prezent nu mai sunt angajata in sistemul national de educatie. Pentru ultimii ani in care am lucrat au avut loc niste actiuni in instanta ale scolii pentru ca se taiasera salariile profesorilor cu 25%. S-au castigat procesele, s-au returnat banii, iar ultimul proces a fost pentru dobanzi. In 2019, la inceput, sau in 2018, nu mai stiu exact cand, s-au dat catre profesori dobanzile aferente prin hotarare judecatoreasca. Acum institutia scolara cere inapoi banii pe care i-a dat catre profesori in urma hotararii judecatoresti pe motiv ca au avut audit si ca auditul a constatat ca nu sunt trecute numele profesorilor pe hotararea judecatoreasca. Institutia ma pune sa semnez un angajament de plata cum ca voi restitui acei bani si imi trimite o instiintare ca trebuie sa ii returnez, desi nu imi trimite nicio dovada ca auditul a dispus asta exact. In plus auditul a avut loc in perioada 15.09.2019 - 10.10.2019 iar instiintarea si angajamentul de plata mi-au fost trimise abia acum, dupa aproape un an!! Mentionez ca nu sunt numai eu in aceasta situatie, ci mai multe cadre didactice. In consecinta, eu nemaifiind angajata a unitatii scolare (si nici a sistemului) pot fi obligata sa semnez acel angajament, pe care nu doresc sa il semnez? Ce se poate intampla daca nu semnez acel angajament de plata? Poate scoala sa trimita un executor judecatoresc fara sa desfasoare procedura in instanta si sa obtina o hotarare definitiva?
Ultima modificare: Luni, 22 Iunie 2020
Mihaela_Popescu, utilizator
Cel mai recent răspuns: Company Advising , utilizator 08:46, 24 Iunie 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Bună seara,