avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 363 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Divort prima casa
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Divort prima casa

Buna ziua! Sunt căsătorită de 5 ani si am un copil minor de 6 luni pe care soțul nu il vrea. Avem împreună un apartament luat prin prima casă de acum 5 ani. Mentionez ca am un loc de munca, sunt profesor, cu contract nedeterminat. Cum se procedează în cazul meu daca vreau sa preiau creditul de la casa in urma divorțului? Este ok un divorț la notar? Este ceva de ce trebuie sa tin cont?
Cel mai recent răspuns: Adrian ALBU , Avocat 10:50, 24 Iulie 2020
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
divortul nu are legatura cu partajul. Daca va intelegeti in ce priveste divortul, copilul, pensie, divortati la notar.
Pt partaj, chiar daca exista intelegere, va trebuie acordul fondului de garantare si al bancii ca sa preluati creditul.
Partajul la fel, daca exista intelegere in faceti la notar, daca nu, in instanta.

Ultima modificare: Duminică, 19 Iulie 2020
gi-jane2, moderator
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
In plus si cu mentiunea ca va trebui sa platiti sotului o sulta reprezentand contravaloarea a 1/2 din ratele platite in timpul casatoriei si a avansului.
Dacă se poate, divorțați la notar. În ce privește partajul, aveți nevoie de acordul Fondului de Garantare pentru a prealua creditul. Dacă dețineți un alt imobil, cu care să garantați, veți obține în mod sigur acordul, dar vț sfătuiesc să încercați fără să apelați la asemenea soluție. Partajul voluntar făcut la notar este mai indicat decât cel realizat în instanță.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură