Buna ziua!
Am solicitat Asociatiei de proprietari o verificare a unor liste de intretinere de anul trecut, intrucat am sesizat ca au fost gresite calculele si, de asemeni, sa se verifice cum au fost repartizate sumele pe care le-am achitat (am avut niste restante si am platit o suma mai mare).
Mentionez ca anul trecut era o alta firma care se ocupa de listele noastre de plata.
Incepand din acest an, este o cu totul alta firma.
La solicitarea adresata prezentei firme de administrare, mi s-a raspuns ca nu pot da curs solicitarii mele, intrucat nu se ocupau ei de blocul nostru.
Va rog sa imi spuneti daca este posibil asa ceva?
Ar inseamna sa raman cu o datorie de cateva mii de lei, doar pentru ca cei din trecut au gresit listele.
p.s. Am sesizat acum, intrucat de cand e firma noua se pot verifica online cheltuielile aferente.
Conform disp L nr 196/2018 valoarea intretinerii afisate in lista de intretinere lunara ,legal poate fi contestata la presedintele de asociatie in termen de 10 zile de la afisare
La interval de 1 an de zile se poate verifica legalitatea impunerii dar este dificil de stornat suma ,avand in vedere ca este vorba despre alt administrator de imobil
Sesizati oficial presedintele de asociatie si cenzorul,solicitati verificarea temeiniciei si legalitatii valorii de intretinere calculate si impuse pentru lunileXXX
Concret este vorba despre o activitate strict contabila care insa implica responsabilitatea aceluia care a realizat la vremea respectiva calculele