Ai punctat perfect! Exact același lucru l-am gândit și eu! Eu am plătit notarul pentru acest serviciu, el trebuie să verifice dacă actele sunt corecte după ce le-a primit de la cadastru.(era tot de datoria lui să facă reclamație și să retrimite actele pentru corectare); acum îmi rămâne mie această sarcină...concluzie, banii plătiți pentru acest serviciu s-au dus în vânt...
DlGoe a scris:
Cred ca ar trebui sa se explice clar procedura pt. a se intelege cine e viovat in raport cu clienta, @clody! Lucrurile stau cam asa: odata cu perfectarea actelor de vanzare/cumparare, biroul notarial (,,ajutoarele", nu neaparat notarul, dar cu stiinta lui) sugereaza ca pot ele sa se ocupe si de partea cu OCPI (oficiul de cadastru...). Contra cost, evident. Si e corect sa fie asa, nimeni nu face munca voluntara! Clientul e bucuros sa scape de alergaturi, asa ca in 99% din cazuri, accepta. Si tot in 99% din cazuri lucrurile se termina cu bine. Cazul de fata e dintre cele 1% cu probleme. Intreb: daca ai platit biroului notarial pt. efectuarea unui serviciu, a cui este obligatia sa verifice bunul mers, corectitudinea notărilor s.a.m.d.?! Exact! A celor de la biroul notarial pe care i-ai platit.
~ final discuție ~