Buna ziua!
Am cumparat un produs electronic mai simplu(rama foto);am constatat acasa ca nu functioneaza,evident facand mai multe incercari in acest sens. Intrebare:Exista in legislatia privind drepturile consumatorului obligatia vanzatorului de a inlocui produsul necorespunzator imediat, fara a mai trece prin procedura garantiei?
Multumesc!
Ord. 21 din 1992 privind protectia consumatorilor.Normal trebuia sa vi se faca o proba inainte de cumparare.Obligatia vanzatorului s-a diluat si nu poate inlocui produsul dupa noile prevederi legale.Incercati ,totusi,pe cale amiabila si daca nu gasiti intelegere adresati-va protectiei consumatorilor.
Multumesc!
Problema s-a rezolvat imediat, pe cale amiabila si civilizata.
Felicitari celor de la DOMO-Auchan!
Inca o data multumesc pentru raspuns,dorindu-va si SARBATORI FERICITE!
.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Probleme despagubire
BRANDY_B
Buna ziua,as avea o intrebare:am achizitionat un produs care s-a deteriorat la prima purtare.L-am returnat,acesta a fost reparat,dar foarte urat,astfel ca am ... (vezi toată discuția)
Returnare produs
raduis
Buna ziua!
Am achizitionat o pereche de pantaloni de la magazinul Himalaya din Bucuresti ieri seara. La achizitionare am cerut sa platesc in sistemul de ... (vezi toată discuția)