Am incheiat un contract de telefonie la Orange pe 24 de luni, pe persoana fizica cu X suma de bani lunara si in urma emiterii facturilor a rezultat alta suma. Am platit prima factura si totusi suma creste de la o luna la alta fara nici o explicatie din partea companiei cu toate ca nu fac cost suplimentar.
In urma nemultumirii serviciilor si nerespectarii clauzelor, am anuntat operatorul ca doresc incheierea contractului si pentru ca numai locuiesc la aceeasi adresa, pe langa nemultumirile de mai sus insa nici un operator nu a raspuns pentru a se rezolva problema. Acuma numarul este suspendat pentru neplata dar se emit incontinuare facturi.
Este posibil sa se emita facturi daca eu nu am beneficiat de nici un serviciu? Cum pot rezolva problema si sa renunt la contract definitiv? Mentionez ca cei de la companie au raspuns ca numai tine de problema lor si nu pot sa ma ajute cu nimic atata timp cat sunt data la o firma de recuperari si trebuie sa platesc si dupa aceea o sa primesc informatiile cerute.
Multumesc de raspuns!
Sesizati m ai intai protectia consumatorului , din localitatea dumnevoastra ! eu am avut de m ai multe ori probleme cu orange , di de fiecare data am rezolvat fara tribunal.Succes !