avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 983 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Buna ziua, Sunt student in anul 2, trec in anul 3 de ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Buna ziua, Sunt student in anul 2, trec in anul 3 de facultate ...

Buna ziua,

Sunt student in anul 2, trec in anul 3 de facultate si am platit o restanta gresita, iar cei de la financiar, de la facultate, nu doresc sa repartizeze plata catre restanta corecta. Exista vreo posibilitate de a-i da in judecata (si a castiga) sau de a recupera banii?
Ultima modificare: Luni, 14 Septembrie 2020
alexandrum23, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cristina Filimon , Avocat 17:07, 14 Septembrie 2020
cred că o notificare corespunzător făcută va fi suficientă pentru rezolvarea acestei probleme. despre ce facultate este vorba? de stat, privată..?
Privata. Am facut, doar ca au spus ca nu este problema lor, ca este greseala mea si ca daca vreau sa imi fie notata restanta corespunzatoare va fi trebui sa o platesc iar.
Trebuie analiză pe speță. Dar costurile unui proces cred că ar fi mai mari decât restanța, ca idee.
Stiu asta, dar imi puteti spune care ar fi sansele de castig si costurile estimative ale unui astfel de proces?
Ultima modificare: Luni, 14 Septembrie 2020
alexandrum23, utilizator
Din păcate nu vă pot spune fără o analiză a situației.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxe universitare BOGDANA86 BOGDANA86 buna ziua ,am si eu o problema referitoare a o taxa universitara de studiu. mentionez ca am dat admitere la facultate si am intrat pe un loc la fata taxa. am ... (vezi toată discuția)
Lipsa calitate procesual pasiva Diamandi Diamandi Poate cineva o sa ma lamureasca... La una dintre sedintele procesului in care sunt reclamanta judecatorul spune \'invoca din oficiu lipsa calitatii procesual ... (vezi toată discuția)