avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 346 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Violență domestică
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Violență domestică

Bună ziua! Vă rog să mă ajutați. Am 20 de ani, sunt studentă, locuiesc cu părinții mei. Tatăl meu este o persoană violenta, amenință și cred că are probleme de sănătate mintală. Are impresia ca mama îl înșeală, o urmărește, o amenință, o umilește constant. Din acest motiv, după 25 de ani de căsnicie a divorțat de ea (a obligat-o să semneze actele la notar, fără a fi făcut partajul), ne-a dat afară din casă și ne-am intors dupa cateva luni cu promisiunea că el se va schimba. A pus camere de supraveghere în curte, a rupt clanța de la ușa principală, a pus bandajat geamurile cu scotch (spunea ca mama iese din casa noaptea, pe geam). Omul acesta face scandal dintotdeauna, mi-a facut inclusiv testul ADN si a spus că rezultatul este fals pentru ca el a iesit tatăl. Luna trecută a dus-o pe mama la testul poligraf unde i-a pus niște întrebări înjositoare, dar în urma căruia s-a demonstrat ca mama este total nevinovată. Acum spune că si acel test este fals. La testul poligraf, psihologul care l-a realizat i-a spus tatalui meu sa consulte un psihiatru. Are impresia ca ii dispar lucruri din casa, ca mama iese din casa (avem camere de supraveghere în fiecare colt al casei, acest lucru nu s-a întâmplat niciodată). Nu a lasat-o sa lucreze decât un an când a avut nevoie de o operație foarte costisitoare si au fost necesare asigurările medicale. In acest moment mama este în șomaj. Ce se poate face? In momentul acesta, nu ne permitem o chirie, iar mami vă dați seama ca nu doreste sa renunte la casa in care a muncit atat de mult si pentru care a indurat atata suferinta. Mentionez ca am înregistrări audio în care omul acesta o amenință și o jigneste în ultimul hal pe mama. (+i-a instalat aplicatie de urmărire pe telefon, toate apelurile de pe t