avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 877 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Cum pot sa imi protejez bunurile personale, lucrand ca ...
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Cum pot sa imi protejez bunurile personale, lucrand ca medic rezident?

Sunt sosit din Rep Moldova si voi incepe sa lucrez ca medic rezident in Craiova.
Am un apartament cumparat recent.
Spitalul la care voi lucra (spital particular) doreste sa ma angajeze fie ca SRL fie ca PFI.
Inteleg ca daca fac vreo greseala medicala pot, in ambele cazuri, sa raspund cu apartamentul proprietate.
Sincer imi e frica, nu am foarte multa practica medicala,nimeni nu e perfect mai ales in conditiile prezente, si ma tem ca as putea avea vreo problema si sa raman fara casa?!
Ma poate sfatui cineva cum sa fac ca sa imi protejez casa?
Exista vreo metoda de a functiona ca SRL sau PFI fara sa imi risc proprietatea?
Ultima modificare: Marți, 13 Octombrie 2020
Silea, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ionut.ion , utilizator 15:48, 13 Octombrie 2020
Vedeti daca va ajuta asigurarile de malpraxis.
Alta varianta nu vad... doar sa "treceti" casa pe numele altcuiva si sa nu mai fiti dvs. proprietarul in acte.
Dar si asta nu este fiabila daca apartamentul este luat prin credit...

Dar sigur puteti munci ca medic rezident, fara a avea specializarea si dreptul la libera practica?
Stiu ca puteti face asta doar sub supravegherea unui alt medic...
Ultima modificare: Marți, 13 Octombrie 2020
Ionut.ion, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Srl individual unde sunt tot eu si administrator - cum pot evita sa raspund cu bunurile personale? retzy retzy M-am pensionat (medic) si am continuat sa lucrez - garzi in spitale - infiintand un PFI pe domeniul medical. Intre timp, un coleg chirurg care are tot PFI a ... (vezi toată discuția)