Bună ziua. Aș avea nevoie de un sfat. Pentru a-mi renova apartamentul, am căutat pe net o firmă care să se angajeze în lucrare, mobila rămânând în apartament. După două refuzuri tocmai din această cauză, am găsit o firmă cu care am bătut palma. Bineînțeles, la un preț piperat. Au prezentat un contract de amenajare care, printre altele, prevedea plata eșalonată, în trei rate, 30% avans plus două de 30%, ultima fiind de 10%, înainte de finalizarea lucrării. Termen, 30 de zile. Am acceptat, poate și pentru că nu aveam altă variantă. Primele trei plăți le-am făcut ca la carte, treaba fiind făcută cam 50%. De atunci, lucrarea nu a mai înaintat aproape deloc, deși, partea finală includea achiziția, de către firma respectivă, de mobilier de baie și de bucătărie, uși, etc. Cele 30 de zile prevăzute în contract s-au transformat în aproape 60, lucrarea stând pe loc. Bineînțeles că mă simt fraierit, constatând ce se întâmplă. Întrebarea mea este: ce mă sfătuiți să fac, căror autorități mă pot adresa pentru a redresa situația? Mulțumesc pentru orice răspuns ajutător.
mitabiciclista
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Ati fost pacalit.Au primit 90% din valoarea contractului si au facut 50% din lucrari.Nu cred ca mai vine cineva.Doar sa actionati in justitie pentru recuperarea banilor si pt daune.Apelati la un avocat inainte sa va spuna ce sanse aveti dupa ce vede contractul semnat.
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Initial notifocati oficial executantul cu obligatia achitarii obligatiilor contractual asumate-sub sanctiunea obligarii la plata a cheltuielilor aferente solutionarii in instanta de judecata
Cooncomitent puteti sesiza oficial si autoritatea pentru protectia consumatorului