avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... 2 intrebari pentru cunoscatori:
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

2 intrebari pentru cunoscatori:

Lucrez ca secretara intr-un Cabinet individual de avocat. De curand (o saptamana) am absolvit dreptul. Aud tot felul de zvonuri, cum ca absolventii de drept nu ar avea voie sa lucreze intr-un cabinet de avocatura. Am doua intrebari:
1. Aceasta "incompatibilitate" este numai pentru functia de jurist in cadrul unui cabient de avocatura sau inclusiv secretara, dactilograf, menajera :) etc.?
2. Care ar fi temeiul de drept? Toata lumea ma atentioneaza ca nu mai pot lucra aici, insa nimeni nu imi da un temei de drept. Am cautat si in legea 51/1955, si in Statutul avocatilor - nu am gasit nimic referitor la acest lucru.
Ma intereseaza problema deoarece vreau sa stiu daca maipot ramane angajata aici, tot ca si secretara, pana in octombrie, cand sper ca voi intra in Barou.
Multumiri anticipate!
Cel mai recent răspuns: lara_croft , utilizator 09:44, 15 Decembrie 2006
Ai eu am fost in situatia ta! Asa este cab indiv nu au voie prin lege sa angajeze persoane cu studii juridice indiferent ca postul este de secretara,menajara..etc
da' cine te obliga sa spui ca ai facultatea de drept? te suspenzi din barou si te angajezi secretara...
Fata nu este avocata,ci se gandeste sa intre in BB.In momentul de fata are studii jur.si conform statutului av (legea nu-i confera avocatului dreptul de a angaja pers.cu studii jur.)
S-a rezolvat cum nu se poate mai bine. Am intrat in avocatura si o sa fiu stagiara in acelasi cabinet: :) Suna mai bine decat secreatara...eeeeeeeeeee?
Ultima modificare: Miercuri, 13 Decembrie 2006
ContSters6798, utilizator
felicitari pt reusita!!!
cred ca, pt un timp, vei avea cam aceleasi atributii ca in postul anterior:D, de obicei asa se intampla, nu dureaza prea mult, dar ai patalamaua in rama?? ai!! :)